Добре дошли в сайта на Петко Суровянски
RedAcademy.alle.bg

Батков и Библия?! Да, да...

Батков и Библия?! Да, да...
20 ноември 2009 13:54


Според Батков в Библията било казано, че няма ненаказано добро?! Къде точно, че не се сещам? В Стария завет ли, в Новия ли, което е още по-малко вероятно, защото самата идея за това, че доброто винаги бива наказвано, противоречи и на юдеизма, и на християнството. В Стария завет Содом и Гомор са изтрити от лицето на земята ама съвсем не за някакви добри дела. В Новия завет Христос изхвърля търговците от храма и проклина безплодната смоковница. Атеизъм е да се твърди, че християнството проповядва, че доброто е наказвано. Във всеки един случай. Няма такова нещо. Това може да бъде твърдено единствено от хора като Батков, от вървящите след сянката на антихриста.

Ще съм много благодарен на адвоката, ако успее да не намесва Библията, защото това е свята книга. Защото в нея няма нищо случайно. Адвокат Батков е специалист по други теми. Например Тринадесети конгрес на БКП, 2-5 април 1986г. или ролята на комсомола в разформироването на Лефски – Спартак през 1985г., или ролята на активистите на същата организация в строителството на криминалния преход. В тази материя е силата на дясната ръка на Чорни у нас и за заслугите му в подобни мероприятия той получава най-високите държавни отличия. Не заради Библията, не заради християнството и не заради доброто. Доброто, което Батков не познава, не знае какво е и оттук произлизат всичките му гносеологически затруднения.


В представите на аборигена, т.е. в примитивното съзнание, добро е като открадне чуждата жена, а лошо като откраднат неговата. Ако Батков чрез кражба извърши добро на себе си, на някакъв по-голям или по-малък кръг от съмищленици, това не означава, че и за Господ кражбата е добро. И според Старият завет, и според Новият завет. Естествено това адвокат Батков няма как да го разбере. Той е в състояние да удари някой си Артур с пистолет по главата, но няма сила, която да успее да вкара в неговата страх от Господа, познание за добро и зло ама не според неговата полза, а според Божествената повеля и според нравствения закон, който, уви, очевидно не е жив у всеки.


Да, у всеки и това за съжаление важи и за ЦСКА. За наказанията на ЦСКА като онези две загуби на Стойчо от Галатасарай след титлата от 2003г. или като това, което се случва на червените в момента. Защото няма не ненаказано добро, а няма ненаказано зло. Когато на Армията се появят други хора и когато бандити престанат да споменават треньора им, тогава може и ЦСКА да се отлепи от долна мъртва точка. До тогава няма как.


Петко Суровянски

В момента разглеждате олекотената мобилна версия на уебсайта. Към пълната версия.